It's happening

Så var även denna vecka snart över. Tro det eller ej, kan inte förstå det själv...men IDAG jobbar jag min sista dag som Au pair för gott. Hur sjukt är inte det. Efter 640 dagar som Au pair är det nu över. Denna vecka har jag mest packat, umgåts med Malin & varit på gymmet. Idag har jag sagt upp mitt gymkort, lyft ut mina saker ur mitt rum osv. Just nu är städerskorna här och det är full fart i huset. I eftermiddag kommer den nya Au pairen (Matilda) hit. Denna helg ska jag sova hos Malin hela helgen. Ikväll ska vi bara ha myskväll & äta massa onyttigt, hehe. Imorgon fyller jag år!! Så då ska vi fira min födelsedag med middag & festande inne i city, tjoho. På söndag ska vi gå på en sista hike om vädret tillåter och sedan ska jag "lära"/visa den nya au pairen allt på måndag & tisdag. På onsdag sätter jag mig sedan på flygplanet mot Miami för en sista semester tillsammans med mina DC flickor innan det sedan är dags att resa hem till Sverige. Så himla overkligt. 

Kommentarer:

1 Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY:

Låter ju som att du haft det superbra! Önskar jag själv hade passat på att åka som Au pair!

Kommentera här: