The End

Min tid som Au pair är slut och jag är tillbaka i Sverige igen sedan 1,5 vecka tillbaka. Har hittills hunnit träffa Kajsa, Ronja, Isabel, Morfar, farmor & farfar osv. Även varit i gymnastikhallen och varit på inskolning för jobb. Ska även på en intervju imorgon och sedan får vi se. Annars går allt ärligt talat lite segt nu. Är en väldig omställning att helt plötsligt "gå tillbaka" till det gamla. Kan man få en "Kulturchock" i sitt eget land? Jaja, just nu känns allt lite lagom grått & trist. Försöker ställa om tiden & sysselsätta mig så gott det går men har plötstligt så mycket tid över och är något sjukt rastlös redan!! Men försöker vara positiv. Är redan nu sugen på att ge mig av igen dock! Men sen ska man ju plugga någon gång med! Så vi får väl se. Är lite rädd att man kommer "tappa" engelskan? Hm... men men, denna blogg kommer iallafall ligga lite "nere" ett tag. Den heter trots allt "Lets travel the world" och mitt långtråkiga liv i lilla Kattne är inte så spännande att berätta om. Har iallafall bokat en resa tillsammans med Michelle till London nu i vår som jag bjuder henne på i studentpresent, det blir nog nästa gång jag skriver här. 

P u s s ! 

 // San Francisco, You'll forever and always have my heart //
 

Kommentera här: